Dijital iş akışlarıyla
işletmenizi güvenle yönetin

İşletmenizdeki tüm iş süreçlerinin takibi ve kontrolünü kolaylaştırmak için, dijital dünyanın imkanlarından yararlanın. Logo Flow ile iş akışlarınızı elektronik ortamda, belirli standartlar çerçevesinde gerçekleştirin ve hem verimlilik artışı hem de iş gücü ve maliyet tasarrufu elde edin.

Teklif Al
Her İşletmeye Uygun

Logo Flow, işletmelerin iş akışlarını elektronik ortamda standartlaştırarak sektör ve ölçek farkı gözetmeksizin esnek bir şekilde uyarlıyor.

Sistem Kontrolü

Logo Flow, iş süreçlerini izler, zamanında ve plana uygun olup olmadığını kontrol eder. Bu, süreçlerin kaliteli bir şekilde yürütülmesini sağlar.

Daha Kısa Onay

Logo Flow, onay süreçlerini dijitalleştirerek talep, takip ve yönetimi kolaylaştırır, zaman aşımını önler, maliyet ve zaman tasarrufu sağlar.

İşlerinizi elektronik ortama taşıyın
işletmenizi güvenle yönetin!

Her ölçekten işletmenin farklı noktalarında pek çok farklı iş süreci yürütülüyor. Bu süreçlerin kişilerden bağımsız olarak, doğru ve verimli şekilde sürdürülmesi ve kontrol altında tutulması ise iş verimliliğine önemli katkıda bulunuyor.

İş süreçlerinin oluşturulmasını, takip edilmesini ve sonuçlandırılmasını tamamen dijital ortama taşyan Logo Flow, iş akışlarının daha verimli ve sorunsuz gerçekleşmesini sağlarken; işletme genelinde standardizasyonu artırıyor, maliyetleri ve kayıpları azaltıyor.

Kullanıcı dostu tasarımıyla Logo Flow; işlerinizi hızlı, düzenli, kolay ve verimli şekilde yönetebilmenizi kolaylaştırıyor.
İş süreçlerinizin uçtan uca etkili kontrolünü ve yönetimini sağlayan Logo Flow ile rekabette her zaman bir adım öndesiniz!

İletişim
Logo flow
işletmenize neler kazandırır?
  • Daha hızlı ve verimli iş süreçleri
  • Standartlaştırılmış iş operasyonları ve süreç yönetimi
  • Zaman ve maliyet tasarrufu
  • Akış verilerine anlık erişim
  • Kaliteli ve hızlı bilgi paylaşımı
  • İzlenebilirliği yüksek bir çalışma ortamı
  • Doğru ölçümleme ile risklerin azaltılması
  • Darboğazların belirlenip hızlı aksiyon alınması
  • Daha güçlü ve etkili takım çalışması
  • Daha verimli zaman ve plan yönetimi
  • Mobil uyumlu arayüz sayesinde zaman ve mekandan bağımsız iş akış yönetimi
Özellikler
Tüm süreçlerde
Etkili iş akış yönetimi

İşletmelerde verimliliği ve dolayısıyla da kârlılığı artırmanın en önemli bileşenlerinden biri de iş süreçlerini iyileştirmektir. iş akışını yeniden yapılandırmayı ve işletme genelinde standartlaştırmayı sağlayan Logo Flow, iş süreçlerini hızlandırıyor ve yönetim kalitesini artırıyor. İş akışının daha yalın ve sistemli hale gelmesiyle, tüm çalışanların görev ve sorumlulukları netleşiyor, yapılması gereken işler kısa zamanda tamamlanıyor. Bu da zaman ve maliyet tasarrufu anlamına geliyor.

Mobil ortamda da rahatlıkla kullanılabilen Logo Flow, işlerinizi sistematik hale getirerek girdilerin faydalı çıktılara dönüşmesini sağlayacak iş akışlarının tasarlanmasını, işletilmesini, yönetilmesini ve izlenmesini kolaylaştırıyor.

Fiyat Al
Logo flow
özellikleri
  • Form akış onay ve takip sistemi
  • Zamanlanmış görev yönetimi
  • Web tabanlı kullanım
  • Logo çözümleri ve diğer uygulamalar ile entegre iş akış yönetimi
  • Özelleştirilmiş aktivite ve fonksiyon
  • Sürükle-bırak iş akışı ve form tasarımı
  • Özelleştirilebilir dashboard
  • Yetkilendirme ve yetki devretme
  • Otomatik süreç başlatma
  • Zaman aşımı kontrolü
  • Anlık bilgilendirme desteği
  • Özel akış raporları
İletişim
Özellikler

Logo Flow Kullanım ve Tüm Özellikleri

Süreç Başlatma

Logo çözümleri ve diğer uygulamalardaki işlemler izlenerek flow otomatik akış başlatılıyor. Kişilere, ekiplere veya departmanlara görevler atanabiliyor.

Yetkilendirme Sistemi

Logo Flow ile iş akışı yönetimi için gerekli hiyerarşi tanımları, yetki devirleri ve vekalet atamaları kolayca yapılabilir. KPI verimliliğini artırır.

Zaman Kontrolü

Logo Flow’un detaylı yönetim ekranı ve zaman aşımı kontrolü, iş akışının verimliliğini artırırken görevlerin durumunu anlık olarak izlemenizi sağlar.

Güvenli Tasarım

Logo Flow, kağıt üzerindeki iş emri, onay ve talepleri elektronik ortama taşıyarak kaybolma riskini önler ve şirketinizde güvenli bir iş akışı sağlar.

Etkili Yönetim

Logo Flow, iş akışları arasında etkileşim sağlayarak işlem veya bekleme desteğiyle işlemlere müdahale etme olanağı sunar.

Özelleştirilmiş Raporlar

Logo Flow’daki hazır raporlara ek olarak, özelleştirilebilir raporlarla işletme iş akışlarının tarihçesi ve durumuna her zaman erişilebilir.

Aktivite ve Fonksiyon

Standart bileşenlere ek olarak, aktivite ve fonksiyonlarla özel projeler akışlara dahil edilebilir, böylece tüm iş süreçleri için çözümler üretilebilir.

Çevreye Katkı

Logo Flow ile işler dijitalleşiyor, kağıt maliyetleri azaltıp çevresel uyum artıyor; kağıt israfı azalıyor, işletmeler çevreye daha duyarlı hale geliyor.

Bilgi Almak için Bizimle İletişim Geçin
Hemen Sizi Arayalım