Entegre Süreç Yönetimi
- Tek program üzerinden tüm iş süreçlerinizi uçtan uca yönetin.
- Stok – depo süreçlerinizi; muhasebe, üretim, e-fatura, satış, e-ticaret, mağaza vb. süreçlerinizle entegre edin.
- Stok – depo yönetiminizi dijitale taşıyıp, tedarik zincirinizi verimli yönetin.
- Onlarca farklı raporla, hangi ürünün, hangi dönemde, hangi şubeden daha çok satıldığını, ne zaman, ne kadar stok tutmanız gerektiğini, hangi ürünü, ne zaman, ne kadara, hangi tedarikçiden aldığınızı analiz edin.
- Stok devir hızınızı anlık takip edin ve kontrol altında tutun.
- Basit arayüzü ile veri girişinizi ve güncellemelerinizi kolayca yapın.
- Stoğunuzu barkod, 5 boyut gibi dinamik birimlerle yönetin.
- Kolayca renk, beden (varyant) takibi yapın.
- Tüm depolarınızı tek ekran üzerinden takip edin.
Sahadaki personelinizin sıcak ve soğuk satış operasyonlarını kolay ve hızlı bir şekilde yönetin.
Personelinizin rotasını belirleyin, işlem yaptıkları konumu takip edin.
MBT Mobil sade ve anlaşılabilir ara yüzü ile her seviye kullanıcıya hitap eder.
Uygulama Detayları
- e-Fatura düzenleyebilmek, gönderebilmek ve alabilmek için öncelikle uygulama üzerinde bir Kullanıcı Hesabı oluşturulması gerekmektedir.
- e-Fatura düzenlemek veya fatura almak isteyen mükelleflerin karşılıklı olarak sistemde tanımlı olmaları gerekmektedir.
- Aynı mal veya hizmet satışı işleminde hem kağıt faturanın hem de elektronik faturanın bir arada düzenlenmesi mümkün değildir.
- e-Fatura uygulamasının sağlıklı bir biçimde gelişimini sağlamak amacı ile başlangıç aşamasında, sadece anonim ve limited şirket statüsündeki mükelleflerin e-Fatura gönderme ve alması uygun görülmüştür.
- Mali mühürün doğruluk ve geçerlilik kontrolünün ancak elektronik ortamda yapılabilmesi nedeniyle e-Faturanın kağıda
basılarak saklanması söz konusu değildir. - Mükellefler, düzenledikleri ve aldıkları e-Faturaları, üzerindeki mali mühürü de içerecek şekilde kanuni süreler dahilinde
muhafaza etmek ve gerektiğinde ibraz etmek zorundadırlar. - Mükelleflere ait elektronik faturaların yine mükelleflere ait bilgi işlem sistemlerinde saklanması esas olup, GİB’ten
Elektronik Fatura Saklama Hizmeti Verme izni alan kurumlardan saklama hizmeti alınmasına izin verilmiştir.
Özel Entegrasyon Yöntemleri
Faturaların elektronik belge olarak düzenlenmesi, elektronik ortamda iletilmesi ve yine elektronik olarak muhafaza ve ibraz edilmesi hususunda getirilen yasal çerçeve doğrultusunda ve Gelir İdaresi Başkanlığı’nın belirlediği standartlara uygun olarak geliştirilen Logo e-Fatura çözümleri ile faturanın taraflar arasında güvenli ve hızlı dolaşımı sağlanmış olur ve 3 farklı yöntem üzerinden kullanıcılara sunulur.
- e-Fatura Portal Yöntemi
- Bilgi İşlem Sisteminin Entegrasyonu Yöntemi
- Özel Entegrasyon Yöntemi
Gelir İdaresi Başkanlığı; elektronik fatura gönderme ve alma işlemlerinin, Gelir İdaresi Başkanlığı’ndan özel entegrasyon iznini almış hizmet sağlayıcıları vasıtasıyla da yapılabilmesini olanaklı kılmıştır. Gelir İdaresi Başkanlığı’ndan özel entegratörlük iznini alan e-Logo, 7/24 aktif çalışan hızlı ve güvenli bir sistemin yatırımını kullanıcı firma adına üstlenir. Böylelikle, elektronik faturaların alınıp gönderilmesi e-Logo’nun bilgi işlem sistemi vasıtasıyla gerçekleştirilir.
Logo e-Fatura Çözümü?
Doğru İhtiyaç Analizi, İşletme Yapısına En Uygun e-Fatura Çözümleri…
e-Fatura uygulamasına geçmek için çevreye katkısından, sağladığı maliyet avantajlarına kadar pek çok nedeniniz var. Eğer kurumunuz e-Fatura kullanması zorunlu mükellefler listesinde yer alıyor ise ya da kağıt fatura kullanımının sebep olduğu operasyonel maliyetlerinizi azaltmak istiyorsanız sizler de e-Fatura uygulamasına geçiş yapabilirsiniz. Mevcut yazılımınız ne olursa olsun, işletme yapınıza en uygun ve güvenilir çözümler Logo’da
- Baskı, postalama ve arşivleme giderlerine son verilir.
- Platform bağımsız, güvenli ve tutarlı veri iletişimi sağlanır.
- İç denetim ve yönetim kalitesi artar.
- Mali mühür ile veri bütünlüğü ve inkar edilemezlik sağlanır.
- Kağıt tasarrufu sağlayarak çevreyi korur.
- Gecikmelere, anlaşmazlıklara ve kullanıcı hatalarına son verilir.
- e-Fatura sürecinde sunulan tam entegrasyon ile firmaların hızlı ve güvenli bir şekilde e-Devlet uygulamalarına geçişi sağlanır.
- e-Fatura geldiğinde, sisteme manuel girilmiş irsaliyeler ile otomatik olarak eşlenerek mükerrer kayıt oluşması engellenir.
- Hizmet faturaları, ihraç kayıtlı faturalar gibi özel faturalar da e-Fatura olarak gönderilebilir.
- Firmaların e-Fatura mükellefi olup olmadığı tek tuş ile sorgulanarak cari hesaplar ile ilişkilendirilebilir.
- e-Logo Özel Entegratörlük Hizmeti alan firmalar e-Faturalarının onay sürecini web üzerinden
yönetebilirler. - e-Logo Özel Entegratörlük Hizmeti, Türk Telekom altyapısı kullanılarak sunulmakta olup günlük 130.000.000 adet fatura işleme kapasitesine sahiptir.
- e-Logo Özel Entegratörlük Hizmeti Superonline altyapısı kullanılarak yedeklenmiş olup, felaketten kurtarma merkezi 8 şiddetinde depreme dayanıklıdır.
e-Fatura Mobile
Gerek Android gerekse iOS cihazlarda çalışabilen 2 ayrı uygulama ile Logo, e-Fatura platformunda sağladığı hizmetlerde mobil uygulamayı da sunuyor. Logo Özel Entegratörlüğü seçen kullanıcılar, e-Dönüşüm’ün kaçınılmaz bir parçası olarak, e-Fatura bilgilerine mobil ortamdan da ulaşabiliyor.
Akıllı telefonların kullanım oranı arttıkça yeni nesil kullanıcılar için mobil teknolojiler daha değerli hale geliyor. Kusursuz bir uygulama deneyimi sunma hedefiyle geliştirilen Logo e-Fatura Mobile, basit ve sade tasarımı, kullanışlı uygulama menüsü ile etkin zaman yönetimi ve yüksek verim sağlıyor.
Özellikler
Depo Yönetim Kullanım ve Tüm Özellikleri
satınalma, satınalma iade, satış, satış iade, ambar transferi, sarf, fire, sayım, üretimden giriş ve hızlı üretimden giriş işlemlerini gerçekleştirebilirsiniz.
Sevk planlama ve toplama iş emri yönetimi, sipariş ve sevkiyat ilişkisi yönetimi, planlama…
Doluluk kontrolü, yerleştirme ve toplama kuralları, alan yönetimi, ABC analizi, hata kontrolü…
Dashboard ile devam eden emirleri görebilir ve detayını inceleyebilirsiniz. Zaman aralığı filtresi vererek istatistiki bilgileri grafiksel olarak görebilirsiniz.
Serili takip, stok üzerindeki hâkimiyetinizi arttırıp stok yönetiminde geriye doğru izlenebilirlik sağlar. Bununla birlikte sevkiyat ve mal kabul işlemlerinizdeki hatalar minimuma iner.
Barkod tarihçe ile işlem gören barkodların tüm hareketlerine (işlem tarihi, işlem tipi, ambar, cari hesap vb. ) hem backoffice hem de el terminalinden erişebilirsiniz.
El terminali ve backoffice kullanıcılarına modül bazında yetki verilebilir. Ayrıca kullanıcıların hangi işyerleri ve ambarlar ile çalışacağı, hangi işyeri ve ambarın varsayılan olarak kullanılacağı belirtilebilir.
Sevk ve yükleme ilişkisi, araç ve rampa kontrolü, ürün ve adet kontrolü, yükleme sırası, sevk etketi…