Logo B2B B2C
Logo e-Fatura önceden sisteme tanımlanmış kullanıcıların UBL-TR standardında ve elektronik belge olarak düzenledikleri faturaları, belirlenen veri aktarım protokolü aracılığı ile gönderen taraftan alıcı tarafa iletimini sağlayan mesajlaşma alt yapısıdır. Standardı Gelir İdaresi Başkanlığı tarafından belirlenmiş, kağıt fatura ile aynı hukuki niteliklere sahip yeni bir belge türüdür.Logo GO 3, kullanıcı yorumları doğrultusunda yenilenen arayüzü ile istenen tüm bilgilere kolayca ulaşmayı sağlarken, zaman tasarrufu ve verimlilik artışı kazandırıyor.
Faaliyet gösterdiğiniz sektör hangisi olursa olsun, iş süreçlerinizde daha etkili kontrol ve daha üstün verimlilik sunan Logo GO 3 KOBİ çözümü ile rekabette her zaman bir adım öndesiniz!
Logo B2B’nin uyarlama altyapısı sayesinde temalarda ve iş kurallarında işletmeye göre özelleştirmeler yapılabiliyor. Bu özelleştirmeler, ERP çözümü ile bütünleşik bir saha satış yönetimi oluşturmayı sağlıyor.
Satış temsilcilerinin ziyaretlerde kullanacağı rotalar Logo B2B üzerinden sürükle-bırak yöntemiyle kolayca planlanabiliyor ve bu ziyaretlerin takibi sistem üzerinden yapılabiliyor.
Satış ekibi ve bayilerde çalışanlar, Logo B2B’ye yetkileri doğrultusunda erişim sağlayabiliyor. Böylece hem verilerin hem de işlemlerin güvenilirliği teminat altına alınıyor.
anlık kontrol
Merkez üzerinden satış temsilcilerinizin rutlarını kolayca belirleyebilir ve yetkilendirme özelliği ile hangi işlemleri yapabileceklerine karar verebilirsiniz. Satış temsilcilerinizin müşteri ziyaretleri harita üzerinden izlenerek raporlanabilir ve bu işlemi internet üzerinden yaparak zaman ve maliyet tasarrufu kazanabilirsiniz. Ayrıca gerçekleşen/gerçekleşmeyen ziyaretler ve diğer tüm bilgileri çeşitli raporlar ile analiz edebilirsiniz.
Cari risklerinizi görebilir, ödenmemiş bakiye ve vadeleri ögrenebilir ve siparişinizi buna göre yönlendirebilirsiniz. Sistem üzerinden tahsilat yapabilme özelliği sayesinde kredi kartı ile ödeme için şirketinizin ödeme uygulamalarıyla entegrasyon yapabilirsiniz. Sahada girilen kayıtların merkeze entegrasyonu ile tahsilat bilgileriniz sisteme doğru ve zamanında alınır, ödeme sonrası oluşan dekont ile ödeme bilgileriniz cari hareketlerinize hemen yansır.
Hedef Belirleme Sistemi
Satış ekibiniz için müşteri, ürün ve ürün grubu; bayiniz içinse ürün ve ürün grubu bazında hedefler vererek, bunun kontrolünü gerçekleşen verilerle karşılaştırabilir ve raporlayabilirsiniz. Ayrıca sistem bir önceki yıl ve ay satış bilgisinden yararlanarak tahmini verilebilecek hedef rakamı önerisi sunar.
Sipariş Raporları, Müşteri Cari Hesap Ekstresi, Gelen Havaleler Raporu, Ayrıntılı Satış Raporu, Adat Raporu, Cari Risk Raporu, Ayrıntılı Tahsilat Listesi, Yaşlandırma Raporu, Mutabakat Raporu ve Finans Özet Raporu gibi birçok raporla, aradığınız bilgiye ve hazır dökümlere kolayca ulaşım sağlayabilirsiniz
kolayca takip edin
Alpata B2B ile iş süreçi operasyonlarının (sipariş, sevkiyat, satış, fatura) hızlandırılmasını, bayilerle iş yapma maliyetlerinin düşürülmesi, tüm veri akışlarını kolay bir biçimde takip edebileceğiniz elektronik bir ortam sunar.
Gelişmiş Bayi Yönetimi
Bütünleşik ERP Yönetimi
Sanal Pos Entegrasyonu
Online Tahsilat Modülü
Analiz ve Raporlama
Pazarlama Araçları
Sınırsız Ürün Yönetimi
İskonto Yönetimi
Plasiyer Satış Modülü
Veri Bütünlüğü
B2B STORE firmanızın tüm operasyonel süreçlerini online platforma taşıyarak minimum iş yükü ile maksimum kazanç sağlar. Mobil uyumlu admin paneli sayesinde e-ticaret dışı satışlarınızı da takip edebilir, raporlarınızı kolayca görüntüleyebilirsiniz, böylece saatlerce uğraşmadan işlerinizi yönetebilirsiniz.
E-ticaret işlemlerinizle ilgili tüm veriler yüksek veri güvenliği kapsamında web servisleri ile verimli bir şekilde paylaşılır. Ayrıca sipariş detayları, faturalar, ödeme yöntemleri gibi tüm satış verileriniz LOGO ERP programınıza başarıyla entegre edilir. Müşterilerinizin girdikleri sipariş ve ödemeler muhasebe programınıza gönderilerek verilerin bütünlüğü ve sağlıklı olması sağlanır.
Özellikler
B2B & B2C Kullanım ve Tüm Özellikleri
Logo B2B sayesinde bayiler internet üzerinden sipariş verip ödeme yapabileceği gibi, merkezdeki satış temsilcileri de müşteriler adına sipariş geçebiliyor. Sipariş girişleri sırasında kategori bazlı filtreleme de yapılabiliyor.
Ekran boyutuna göre otomatik olarak uyarlanan (responsive) arayüz, bayilerin mobil cihazlar üzerinden de kolayca sipariş vermesini, ödeme yapmasını ve hesap ekstrelerini görüntülemesini sağlıyor. Merkezdeki satış temsilcileri de yine mobil cihazlar aracılığıyla 7/24 sipariş alabiliyor ve özelleştirilmiş raporları inceleyebiliyor.
Logo B2B’deki ürün filtreleme ve akıllı arama özellikleri, bayilerin aradıkları ürünü kolayca bulmasını ve tek tıkla siparişe dönüştürmesini sağlıyor. Verilen siparişlerin takibi de tek bir sayfa üzerinden zahmetsizce yapılabiliyor.
Bayiler, verdikleri siparişin ödemesini sistem üzerinden anında yapabiliyor. Logo Pay ve Netahsilat gibi ödeme sistemleriyle entegre çalışan sistemde bayiler ayrıca EFT, DBS, Açık Hesap Ödeme yöntemleriyle de sipariş verebiliyor.
Stok miktarlarının anlık görülebilmesi sayesinde, müşteriler stokta olan ürünlere yönlendirilebiliyor. Ayrıca görünür stok yönetimi özelliği, belirlenen ürünlere ya da ürün gruplarına istenen stok bilgisinin çıkmasını sağlıyor. ERP sisteminde tanımlı olan kampanyalar ise siparişte otomatik uygulanıyor; böylece bayiler, yararlanabilecekleri indirim ve promosyonlardan anında haberdar olabiliyor.
Logo ERP ile tam entegre çalışan Logo B2B, ERP sisteminde tanımlı olan verilerin uygulama içinde tekrar tanımlanmadan kullanılmasını sağlıyor. Aynı şekilde, uygulamada tanımlanan bilgiler de Logo ERP’ye otomatik olarak aktarılıyor. Böylece iki çözüm arasında fazladan herhangi bir veri girişi yapmaya gerek kalmıyor.
Sipariş Raporları, Müşteri Cari Hesap Ekstresi gibi birçok rapor, istenen bilgilere ve hazır dökümlere kolayca ulaşılmasını sağlıyor. Logo B2B raporlama ve dashboard altyapısı sayesinde, ihtiyaca özel raporlar kolayca oluşturulup, gerektiğinde bayilerle de paylaşılabiliyor. Rol gruplarına göre tasarlanan dashboard’lar da bayilerin kampanya duyurularını ana sayfalarında görmelerini sağlıyor.
İşletmeye özel tasarlanabilen onay süreçleri sayesinde bayilerden gelen siparişler kontrol altında tutulabiliyor. Risk, DBS limitlerine takılan veya EFT/havale ya da açık hesap çalışan carilerin siparişleri onay kontrolünden geçirilebiliyor.